دههها پیش، کمپینهای فراوانی برای محصولات معمولی مانند تونیک مو، آبسواری، بند ساعت و لاک کفش، مانند جرنگ جرنگ برای پولیش چکمه Esquire که قول میداد «به کفشهای شما درخشش ظاهری میدهد» وجود داشت. (البته Esquire سال ها پیش توسط سارا لی خریداری شد و متوقف شد.)
راب ون گوردن، یکی از مدیران ریچاردز، با اشاره به واکس کیف چرم گرایش به لباس پوشیدن غیررسمیتر میگوید: «بعضی از مردم میگویند این محصول گذشتهای برای دوران گذشته است.
اما او گفت: «کیوی بر این رده غالب است، پیوندهای مثبت و میراث غنی دارد.
او افزود: «اگرچه تقریباً در هر انباری میتوانید کیوی را پیدا کنید، اما مردم فقط زمانی کیوی را خریداری میکنند که تمام شود».
“مسئله واقعی این است که چگونه می توانیم آنها را بیشتر از واکس چرم 03 طبیعی لهستانی خالی کنیم؟”
آقای کلارک گفت: “زمانی که با مصرف کنندگان صحبت کردیم، آنها گفتند که همه چیز را در مورد مراقبت از کفش های خود می دانند، اما به اندازه قبل این کار را انجام نمی دهند، حتی اگر آنها از سایر انواع نظافت مانند خود مراقبت می کنند. اینطور نبود که آنها نمیخواهند این کار را انجام دهند، فقط در ذهنشان نیست.»
نتیجه کمپین چاپی با بودجه ای بیش از 2 میلیون دلار بود که در 18 مجله با خوانندگان عمدتاً یا عمدتاً مرد منتشر می شود.
هدف از رویکرد شوخآمیز این است که مردان را از طریق عناوین بیاحترامی مانند این، به طرز حیلهگری تشویق کند تا ببینند کفشهایشان چه شکلی است:
ریچاردز کاری را انجام داد که آقای ون گوردن «وضعیت کفش» نامید، به کتابفروشی ها، کافی شاپ ها و محل کار رفت و با مردم درباره کفش هایشان صحبت کرد.
این تحقیقات نشان داد که «اکثر مردان خجالت میکشند» و جملاتی مانند «امشب میخواستم آنها را صیقل دهم» و «عکس من را نگیرید» گفت.
آقای ون گوردن گفت: «مزایای واکس کفش خانگی چرم پولیش کردن کفشهای شما کاملاً شناخته شده است.
“هدف افزایش دفعات استفاده است که خرید را تحریک می کند، که بسیار ساده است، اما گاهی اوقات ایده های ساده مورد نیاز است.”
ریچاردز در حال ایجاد کمپین واکس کفش برای سارا لی بر اساس پروژه است. آژانس رکورد کیوی، Grey Worldwide در نیویورک باقی مانده است
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.