در واقع، Lubrizol شاهد رشد سالانه بازار جهانی پودر ماشین لباسشویی 10 کیلویی حدود 2 درصد است زیرا مصرف کنندگان در مناطقی مانند آفریقا و هند لوازم خانگی خریداری می کنند و از شستشوی دستی به ماشین لباسشویی می روند.
و نکته مهم برای Lubrizol، بیشتر شویندههای مصرفشده در کشورهای در حال توسعه، فرمولهای سادهای هستند که حاوی سفیدکننده نیستند، اما میتوانند از آنجایی که مردم شروع به تقاضای بیشتر از محصولات تمیزکننده خود کنند. باکستر می گوید: «ما آن را فرصت بزرگ خود می بینیم.
باکستر، یکی از مدیران قدیمی وارویک، در مورد روندهای جهانی واقع بین است. او اذعان میکند: «یک تغییر از پودرها به مایعات صورت گرفته است. “اما این یک تغییر نسبتا کند است. هنوز بازار پودر بسیار بزرگی وجود دارد.»
باکستر اشاره می کند که نقطه فروش سفید کننده در منطقه متفاوت است. در خاورمیانه و شمال آفریقا، جایی که لباسهای سفید رایج هستند، سفیدکننده میتواند به سازندگان مواد شوینده کمک کند تا ادعاهای سفیدکننده داشته باشند. او میگوید در آسیا، سازندگان مواد شوینده علاقهمند به استفاده از سفیدکننده برای ادعای «بهداشتی» هستند.
او به تحقیقاتی اشاره میکند که نشان میدهد بیش از 25 درصد از محصولات جدید لباسشویی که در آسیا عرضه میشوند، ادعای بهداشت یا ضدعفونی دارند، در مقابل کمتر از 5 درصد در آمریکای شمالی و اروپا.
باکستر میگوید: «میدانیم که سفیدکننده را به تمام پودرهای لباسشویی در آسیا وارد نمیکنیم، اما در مارکهای سطح بالا، سفیدکننده باید ضروری باشد.»
علاوه بر این، Lubrizol فرصتی برای انتشار پیام ضدعفونی کننده، به ویژه در مناطقی که ماشین های لباسشویی درب از جلو محبوب هستند، می بیند.
این شرکت در وب سایت خود ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد چگونه استفاده از مواد شوینده مایع در لودرهای جلویی می تواند منجر به رشد میکروبی در کشوی توزیع کننده مواد شوینده و زیر حلقه آب بندی لاستیکی در شود.
طبق آزمایشات خلاصه شده در ویدئو، این مشکل عمدتاً با استفاده از یک محصول تمیزکننده ماشینی حاوی پرکربنات و TAED و سپس شستن لباس ها با مواد شوینده پودری حاوی سفید کننده برطرف می شود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.