بنابراین می بینیم که در یک نقطه از وجود نئاندرتال ها، پوشاک در یونان صرفاً کاربرد عملی برای انجام یک عملکرد زینتی نداشتند. اما این گونه ما، هومو ساپینس ها بود که، یا با تقلید یا با خلاقیت خود، شروع به ساختن طرح های مختلف کردند.
او لباس ها را برای اهداف مختلف، برای جنس های مختلف و حتی در طول زمان برای طبقات مختلف متمایز کرد. می توان گفت که مد در ماقبل تاریخ آغاز شد. بعدها، در دوران نوسنگی، کشاورزی و دامداری مواد جدیدی را برای پوشاک جدید ارائه کردند. پیچیدگی جوامع افزایش یافت و لباس یک ویژگی مهم بود.
بیشترین مقدار مواد و “پیوستگی” آنها واضح ترین کارکرد لباس افزایش راحتی پوشنده با محافظت از پوشنده در برابر عوامل است. در آب و هوای گرم، لباس از آسیب های ناشی از آفتاب و باد محافظت می کند، در حالی که در آب و هوای سرد، خواص عایق حرارتی آن به طور کلی مهم تر است.
سرپناه به طور کلی نیاز عملکردی به لباس را کاهش می دهد. به عنوان مثال، کت، کلاه، دستکش و سایر لایه های سطحی برداشته می شود…سند کامل را بخوانید
بهترین فروشگاه پوشاک زنانه باشید که به رفاه مردم اهمیت می دهد، ظرافت، اعتماد به نفس و تمام کیفیتی را که یک شرکت شیلیایی می تواند به مشتریان برجسته خود ارائه دهد ارائه دهد.
اهداف عبارتند از: تقویت NNB در بخش تجاری حمایتی. افزایش فروش NNB. وفاداری مشتری به فروشگاه NNB را ارتقا دهید. فروشگاه NNB را از رقبا متمایز کنید.کاهش تلفات کالا. نیازهای پوشاک مردم شیلی را برآورده کنید. لباس خوب به مشتریان خود بدهید. ادراک بدن مشتریان خود را بهبود بخشید. برای عزت نفس مشتریان خود همکاری کنید. ویژگی های مشتریان خود را از طریق لباس های NNB افزایش می دهید. ارائه و تضمین کیفیت، از طریق ساخت ملی پوشاک. طرح های منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه دهید. همکاری با اقتصاد مشتریان خود، ارائه قیمت های پایین و در دسترس. ترویج رشد لباس ملی. همکاری اجتماعی با اعطای شغل.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.