پخت کیک تولد از چرم گیاهی و چرم مصنوعی!

روند دیگری که او می بیند این است که “خریداران Gen X و Gen Y از این ایده دست می کشند که مبلمانی که می خرند برای همیشه ماندگار خواهد بود. این باعث می شود ذهنیت این خریداران بازتر شود. اکنون مشتریان احساس می کنند که سبکی در حال تکامل دارند و در پنج سال آینده آنها را تغییر می دهد. یا شش سال اگر از آن خسته شده باشند، ممکن است آن را تغییر دهند. و، در کل فکر می کنم این یک چیز خوب برای صنعت ما است. این طرز فکر مصرف کننده است که بازار را تازه نگه می دارد و مردم به خرید مبلمان ادامه می دهند.

او همچنین معتقد است که «در حال حاضر درخواست‌های بیشتری از سوی افرادی وجود دارد که آن‌طور که می‌خواهند آن را می‌خواهند. بنابراین، ارائه گزینه های بیشتر، رنگ ها، چرم ها، پارچه ها، سفارشی سازی مهم است. خرده فروشانی که این موضوع را نادیده می گیرند و صرفاً روی قیمت تمرکز می کنند، احتمالاً برخی از فروش ها را از دست می دهند.
لوکاس در پایان می‌گوید: «خرده‌فروشان کمتر مبل، صندلی و صندلی عاشقانه را به عنوان یک ست همسان نمایش می‌دهند. او مشاهده می‌کند که خرده‌فروشان باید هر شکافی را به کار ببندند. او می‌گوید: «و من فکر می‌کنم که این کار با نشان دادن هر چه بیشتر تطبیق‌پذیری در آن شکاف روی زمین است. برای انجام این کار ممکن است سبک‌های چرم و پارچه را نشان دهند، شاید مبل را با چرم، صندلی را با پارچه و یک صندلی تاکیدی در یک الگو.”

قسط بعدی: قسمت دوم این مجموعه شامل اطلاعاتی در مورد تعمیر، ضمانت های تمدید شده، مراقبت و تمیز کردن، نمودار ویژگی ها/مزایا، و واژه نامه بزرگ اصطلاحات چرمی خواهد بود.
راسل بیننستاک سردبیر مجله دنیای مبلمان است که در سال 1870 تأسیس شد.

  • منابع:
    1. Leather Sales Education Guide – Part 1
  • تبلیغات: 
    1. اصول کار چیلر تراکمی
    2. واردات ماهی تیلاپیا زنده به کشور ایران
    3. فروش عمده ظروف مسی فیروزه کاری اصفهان
    4. فروش شترمرغ مولد در استان خراسان رضوی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.