اجازه دهید در مورد عواملی که کیفیت لنت ترمز عقب پراید را تعیین می کنند صحبت کنیم. طبق نظر متخصص ترین صداها، سه معیار اساسی وجود دارد:
ضریب اصطکاک: این رقم ذاتاً با ماده ای که برای تشکیل آن استفاده می شود مرتبط است. به دنبال این است که ضریب اصطکاک نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. به طور کلی، مقداری بین 0.25-0.35 طبیعی است. البته، قرص های با کارایی بالا می توانند به ارقام حدود 0.35-0.5 برسند.
دمای عملیاتی: همانطور که می دانید، یکی از بزرگترین دشمنان سیستم ترمز، دمای بالا است. گرمای بیش از حد باعث کاهش کیفیت ترمز می شود و در نتیجه ایمنی خودرو را به خطر می اندازد. لنت های ترمز معمولی خودرو معمولاً در محدوده 300 تا 400 درجه سانتیگراد کار می کنند. برای اتومبیل های مسابقه ای، این دما می تواند از 900 تا 1000 درجه سانتیگراد فراتر رود.
عمر مفید: این پارامتر طول عمر برخی از لنت ها را قبل از تعویض تخمین می زند. برخی از قرصهای استاندارد معمولاً ضخامتی در حدود 12 میلیمتر دارند و هنگام لمس 2 میلیمتر، تغییر از قبل توصیه میشود. معمولاً عمر مفید معمولاً بر حسب کیلومتر نشان داده می شود. تعویض لنت های جلو معمولا در 40000 کیلومتر انجام می شود، البته بستگی زیادی به نوع آنها دارد. عقبی ها مدت زمان بیشتری دارند.
انواع قرص در تجزیه و تحلیل ارائه شده ارائه شده است. اینها برای انجام هر آزمایش و سپس بررسی رفتار آنها استفاده می شود. در سطح تئوری، همه آنها می توانند روی یک وسیله نقلیه نصب شوند و بخشی از کالیپرهای جلو هستند. علاوه بر این، طبقه بندی آن عمدتاً به بودجه ای که کاربر قرار است سرمایه گذاری کند بستگی دارد.
اولی پیکاپ های با بودجه 20 دلاری هستند. اینها مقرون به صرفه ترین هستند، آنهایی که می توانید در هر فروشگاه قطعات خریداری کنید. لینک بعدی پیکاپ های ارزان قیمت 40 دلاری است، گزینه ای با قیمت متوسط. و در یک محدوده دیگر آنهایی با بودجه 60 دلاری هستند که ظاهراً کیفیت بالاتری نسبت به دو مورد قبلی دارند.
از سوی دیگر، دو نوع دیگر از قرص ها ادغام شده اند. برخی از آنها که با حروف اول “OE” نشان داده می شوند، اصلی هستند ، آنهایی که وسیله نقلیه وقتی از کارخانه می آید آنها را مجهز می کند. و در نهایت، NRS ، که توسط این مطالعه حمایت می شود، البته نه توسط Autonoción.com. دومی نتایج بسیار خوبی را نوید می دهد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.